Zwroty i reklamacje

Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni.

Produkt wykonany na zamówienie, według specyfikacji przekazanej przez konsumenta nie podlega zwrotowi. 

 

Jeśli masz pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt telefoniczny: +48 797 137 956 lub mailowy info@whiteravenstoly.pl

 

  1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu lub reklamacji i wyślij na adres: info@whiteravenstoly.pl.  Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu, przyczynę reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

[ Odstapienie_od_umowy ]

[ Reklamacja_towarów ]

  1. Odesłanie produktu

Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego częściami oraz kopią faktury zakupu.

 

  1. Wysyłka

Produkt należy wysłać na adres:

BSOLUTIONS SP. Z O.O.

  1. Gierdziejewskiego 5

02-495 Warszawa

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz paragon lub fakturę.

UWAGA! Prosimy o dokładne zapakowanie odsyłanego produktu, tylko towar pełnowartościowy, niezniszczony w transporcie może być przedmiotem zwrotu.

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. Paczki wysłane w opcji “za pobraniem” nie zostaną przyjęte.

                             Warunki gwarancji

Udzielamy gwarancji jakości wykonania mebli na okres 24 miesięcy, pod warunkiem eksploatacji ich zgodnie z przeznaczeniem w warunkach nie odbiegających od typowych, przy normalnym ich obciążeniu oraz właściwej pielęgnacji i konserwacji.

Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę wyrobu w okresie gwarancyjnym. Sposób usunięcia wady określa przyjmujący zgłoszenie reklamacyjne.

Warunkiem wykonania naprawy gwarancyjnej jest dokonanie przez klienta uzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego oraz pozytywne jego rozpatrzenie. W zgłoszeniu reklamacyjnym powinien znajdować się opis i zdjęcia usterki. Reklamację należy składać w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@whiteravenstoly.pl lub listownie na adres siedziby firmy.

WYŁĄCZENIA Z GWARANCJI 

Utrata uprawnień gwarancyjnych następuje w przypadkach:

  •  użytkowania mebla niezgodnie z instrukcją użytkowania
  •  użytkowania mebla niezgodnie z jego przeznaczeniem
  •  stwierdzenia niewłaściwego wykonania zabiegów czyszczenia i konserwacji
  • stwierdzenia prób wykonania naprawy lub poprawek przez osoby nieuprawnione
  • uszkodzeń mechanicznych

Za wadę nie zostaną uznane:

  •  dopuszczalne różnice w fakturze i odcieniu drewna. Drewno jako materiał naturalny jest zróżnicowane, niepowtarzalne i jego drobne różnice nie są wadą wyrobu
  • zmiany zachodzące naturalnie, podczas przeciętnej eksploatacji
  • właściwości wynikające z rodzaju użytego materiału. Drewno jest materiałem ciągle pracującym, w wyniku zmian wilgotności powietrza kurczy się i rozszerza. 
  • Dopuszczalne różnice w odcieniu drewnianych elementów drewna. Drewno jako materiał naturalny posiada zróżnicowane odcienie zależne od jego naturalnych warunków siedliskowych, w różny też sposób przyjmuje barwniki.
  • w wyniku działania światła i promieni UV drewno zmienia swoją barwę, dlatego zaleca się nie zakrywać na dłuższe okresy fragmentów blatów mebli. Przedmioty dekoracyjne, czy serwety, powinny być przestawiane, by pozwolić na jednakowe działania światła na całe meble.
  • widoczne promienie rdzeniowe drewna jako jeden z elementów jego budowy anatomicznej
  • drobne pęknięcia i odkształcenia powstałe w wyniku naturalnej pracy drewna jako materiału.

INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA MEBLI DREWNIANYCH

Przed rozpoczęciem użytkowania wyrobu, prosimy o zapoznanie się z niniejszą instrukcją. Stosowanie się do wskazówek w niej zawartych pozwoli na długie lata cieszyć się estetyką zakupionych mebli oraz zapewni bezpieczne ich użytkowanie.

  1. Meble przeznaczone są do użytku wewnątrz pomieszczeń – z wyjątkiem mebli ogrodowych.
  2. Optymalnymi warunkami dla mebli są pomieszczenia o umiarkowanej wilgotności (45-65%) oraz temperaturze powietrza (15-25C).
  3. Zaleca się regularne wietrzenie pomieszczeń.
  4. Meble należy ustawiać z dala od źródeł ciepła i w miejscach równomiernie nasłonecznionych
  5. Grzejący się sprzęt RTV należy stawiać na podkładkach izolujących (np: korkowych) i zapewnić dobrą wentylację mebla.
  6. Na meblach nie można stawiać gorących przedmiotów, naczyń zwłaszcza bezpośrednio zdjętych z płyty grzewczej – należy je zawsze odkładać na deskę lub podkładkę.
  7. Powierzchnie olejowane wymagają ponownej impregnacji poprzez nałożenie oleju lnianego lub środka przeznaczonego do impregnacji drewna. Zabieg ten należy stosować w miarę potrzeb, najczęściej co 6 do 12 miesięcy.